Svetainės struktūra www.vgtu.lt Mano VGTU Medeinė

Mokslas

• Fermentų ir ląstelių bioinžinerija. 2012-2016 metai.
  • Rekombinantinių baltymų tyrimai. 2013-2017 metai.
  • Kompleksinių priedų įtaka pažangių betonų savybėms. 2010–2015 metai. (kartu su VGTU Termoizoliacijos institutu).
  • “Biokatalizatorių, rekombinantinių baltymų ir ląstelių technologijos", projekto kodas Nr. VP 1-3.1-ŠMM-08-K-01-001,  vadovas prof. J. Kulys.  2013 –2014 metai.
  • „Azotą turinčių heterociklinių junginių kaip potencialių baltymų agregacijos slopiklių tyrimai“, projekto kodas  PRO-12/2012,  vadovas dr. J. Sereikaitė. 2012-2013 metai.
  • „Inulino ir jį metabolizuojančių fermentų tyrimai Helianthus tuberosus L. augaluose“, projekto kodas VP1-3.1-ŠMM-01-V-02-004/34, vadovas dr. J. Sereikaitė. 2012-2014 metai.
  • Ugniai atsparių medžiagų su mikro ir nano priedais, skirtų eksploatuoti ekstremaliomis sąlygomis, struktūros formavimosi tyrimai“, projekto Nr TAP-LB-12-026 (2013-2014-metai), vadovas V. Antonovič (kartu su VGTU Termoizoliacijos institutu).
  • V. A. Bumelis. Lietuvos MA tikrasis narys; Lietuvos Mokslo tarybos narys, Lietuvos Respublikos Vyriausybės komisijos „Lietuvos farmacijos pramonės plėtojimo programa“ narys; Karo mokslo ir technologijų tarybos narys, Lietuvos mokslo žurnalo „Biologija“ redakcinės kolegijos narys; Lietuvos biochemikų draugijos narys; Tarptautinių organizacijų „Interferon and Cytokine Research“ ir „Biotechnology“ komitetų narys.
  • J. Kerienė. Lietuvos mokslininkų sąjungos tarybos narė. Europos mokslininkų ir tyrėjų asociacijos Euroscience narė.
  • J. Kulys. Lietuvos MA tikrasis narys; Lietuvos Mokslo tarybos narys, VGTU Fundamentinių mokslų fakulteto Tarybos narys, VU Biochemijos instituto tarybos narys, Tarptautinio žurnalo „Biosensors and Bioelectronics“ redaktorius, mokslo žurnalų „The Open Nanoscience Journal“, „The Open Biotechnology Journal“,“The Open Enzyme Inhibition Journal”; Lietuvos mokslų žurnalų „Biologija“ bei “Nonlinear Analysis:Modelling and Control” redakcinių kolegijų narys,Lietuvos biochemikų draugijos bei Lietuvos Biotechnologų asociacijos narys, Europos taikomosios enzimologijos federacijoss narys.
  • E. Liutkevičius Lietuvos imunologų draugijos narys
  • R. Navakauskienė. VU Biochemijos instituto tarybos narė.  VU Fizinių mokslų Biochemijos krypties doktorantūros komiteto narė.  COST programos Veiklų BM0801 ir CM1106 Valdymo komitetų narė. Lietuvos biochemikų draugijos bei Amerikos ląstelės biologijos draugijos narė.
  • J.Sereikaitė. Lietuvos biochemikų draugijos narė, mokslo žurnalų „ ISRN Biotechnology“ ir „Dataset papers in Biology“ redakcinių kolegijų narė.
  • G. Valinčius. Lietuvos chemikų draugijos narys, Amerikos chemikų draugijos narys, Lietuvos biochemikų draugijos narys, Lietuvos Biotechnologijos asociacijos narys, VU Biotechnologijos instituto tarybos narys, VU Biochemijos instituto tarybos narys, Lietuvos atstovas Europos mokslinių tyrimų infrastruktūrų strategijos forume (ESFRI),  Lietuvos atstovas EK 7 BP Programos komiteto „Infrastruktūros“.
    • Puslapio administratoriai:
    • Ričardas Mališauskas